2013-05-26

Helgens sista dag

I morse var det soligt och varmt hemma hos oss, så vi åt frukost ute på baksidan, men sen blev det molnigt ute. Det var städdag i området där vi bor idag men jag orkade inte vara med, fett tråkigt typ hahah. Men jag fick pengar ändå hehe. Tack mamma och pappa! Någon gång idag kröp jag upp i soffan, drack en kopp te och började kolla på filmen Breakfast at Tiffany´s. Efter det gjorde jag mig i ordning för jag och familjen skulle till Ikea. Jag fick med mig en fin orkidé i kruka som jag kanske kan visa imorgon. Vi åt middag där och så tog jag en glass där efter maten (ni vet sån där glass som är gratis på Ikea). Åldersgränsen är dock 13 och jag är 14, vilket badass man är haha! Sen har jag duschat och fixat all det där också. jag och Hampus har även varit och lämnat paket till Alice som fyller år idag, hon fick ett linne och en bodymist från Hollister. God natt fina läsare!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar