2013-07-12

It´s beautiful

Det har varit en perfekt och vacker dag idag! Jag har tillbringat hela dagen med världens finaste och bästaste mamma. Vi gick upp vid niotiden för att äta en god frukost ute i det härliga vädret, jag åt två knäckemackor med gräddost (min favoritost) och ett gäng jordgubbar. Sedan tog vi det lite lugnt hemma i trädgården, vi gick ner till havet en stund och så solade jag på gräsmattan uppe på tomten och mamma gjorde lite manikyr, pedikyr och sånt där. Vi åt lunch på altanen som bestod av mackor och ägg och till efterrätt jordgubbspaj som blev över från igår. Ett tag senare gick vi ner mot färjan och åkte över till Öregrund. Vi kollade i affärer, handlade lite mat, snokade runt och kollade på fina hus (hahah) och fikade på bryggan. Mamma hittade en fin väska från Lexington som hon ska beställa och jag hittade ett par supersöta skor från samma märke som jag skulle vilja beställa. Och vet ni vilken tur jag hade? Jag fick vääärldens sötaste handkräm GRATIS i en superfin affär, tack tack! Visar den någon annan gång.
Nu kom grannens hund in och delade med sig lite av vattnet i hans päls på mina ben, mysigt... Haha nej man han är söt!
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar