2013-07-02

I´m alive I´m alive I´m alive

Både igår och idag har jag varit fullt upptagen med att städa och fixa i mitt rum. Jag gör en liten "nödlösning" i mitt tum kan man säga då jag var så trött på mitt rum och inte för göra om det "på riktigt" förrän någon gång i höst (måla om, köpa nya möbler osv). Jag har rensat ut en massa lådor och så så nu ser det ganska bra ut, men jag är inte riktigt klar än. Jag har inte så stor blogglust så det kommer nog inte bli så många inlägg den här sommaren, kanske varannan dag eller så. Jag känner att jag behöver lite lov från bloggen också, att inte behöva känna att jag bara måste göra inlägg när jag hellre bara skulle vilja läsa en tidning, bada eller kolla på en film. Hoppas ni förstår! Men om ett tag kommer kanske blogglusten tillbaka? Men om jag har gjort något speciellt eller köpt något fint kommer jag självklart dela det mer er! Puss
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar