2013-07-03

I love strawberries and pancakes

Vad hände med att jag inte skulle blogga så mycket, ett inlägg varannan dag? Haha, jag antar att jag hade saker som jag ville blogga om idag bara. I alla fall så tänkte jag berätta lite om min dag. Jag är lite småsjuk, haft ont i magen, det har runnit i mitt ena öga osv.. Så jag har mest legat i soffan och kollat på Gossip Girl och andra roliga saker på tv, mysigt faktiskt. Till lunch åt jag och brorsan pannkakor, jag vet att jag alltid äter det, men det är gott! När pappa kom hem följde jag med honom och handlade på Ica och jag fick med mig ett läppglans hem, trevligt trevligt. Mamma skulle träffa några kompisar idag och äta middag med dom på någon restaurang, så jag, Hampus och pappa ska göra tacos! Ikväll blir det internetshopping, wohoo! Jag bara ääälskar att shoppa, vem gör inte det liksom? Nej, nu måste jag sluta skriva och gå och tvätta håret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar