2013-07-18

Hemma från landet

Hej igen! Vi kom hem från Gräsö i tisdags kväll efter att ha varit där i ungefär 10 dagar. I måndags kväll kom mina kusiner från Saltsjöbaden och hälsade på, (och deras föräldrar) det var kul att träffa dom igen! Så i måndags kväll grillade vi med dom, hoppade studsmatta och kollade på Lotta på Liseberg och James Bond. I tisdags åkte min lillebror Hampus, pappa och min kusin Lisa ut med våran båt och fiskade. Det skulle bli för trångt om jag också följde med så jag och min 16åriga kusin Adam åkte ut med hans ribbåt istället. Jag testade att köra och det var skitkul, gasen i botten hahah! Vi lade till vid en stor solig klippa och satt och pratade ett tag. Efter lunchen var vi nere vid bryggan, vi fiskade och lite sånt. Hampus och Lisa fick några fiskar, men jag och Adam fick inte en enda... Min fisketaktik var väl någorlunda speciell heheh. Jag och Adam hade en tävling om vem som kunde kasta längst med kastspö, tyvärr förlorade nog jag men jag måste säga att jag var ganska bra ändå ;) Ett tag senare var det dags för mig och min familj att åka hem vilket var lite tråkigt men men.
Hoppas ni har en underbar sommar fina läsare!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar