2013-06-22

Midsommarafton 2013

Igår blev vi upphämtade av Teddy på förmiddagen med hans båt. Vi åkte över till Öregrund där vi var hela dagen. Först åkte vi till Teddys lägenhet. Vi var bara där en liten stund, sen tog vi oss till Teddys villa där vi hade femkamp med ett gäng människor. Jag kom näst sist haha men jag fick pris ändå! Förresten Kicki du ska veta att jag inte var med i den sista grenen för att man skulle äta godissnören! Efter femkampen gick vi till Teddys syster där vi åt en sen lunch (det blev typ middag) och så gjorde jag och Mimmi midsommarkransar. Vi gick även ut med en hund som heter Maya, men vi bestämde oss för att gå tillbaka till huset när vi började känna oss förföljda... Det var några killar i en bil som stirrade på oss, som dessutom dök upp två gånger på våran korta promenad, och när dom hade kört förbi oss vände dom om för att köra förbi oss igen.. Klart misstänkta enligt oss. Vi åt också tårta där, Teddys systers ena dotter är nämligen konditor! Sen på kvällen gick vi ner mot färjan och så åkte vi över till stugan. Självklart la jag sju olika sorters blommor under kudden, men jag kommer inte riktigt ihåg vad eller vem jag drömde om...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar