2013-06-20

Inspired by the flowers

Så här när det är sommar, soligt och varmt, vad passar då bättre än blommiga naglar?! Superfint till midsommar och allt! I sexan höll jag på med mina naglar JÄTTEMYCKET, jag målade en massa mönster och jag hade sjuuuukt långa naglar! Såhär i efterhand kan jag faktiskt tycka att dom var äckligt långa... Men jag har nog alltid varit intresserad av skönhet och utseende. Jag kommer ihåg när jag var ungefär sju år gammal, då höll jag alltid på med mitt hår. Jag gjorde alla möjliga konstiga håruppsättningar som kanske inte alltid var så snyggt hahah... Men jag tyckte att det var roligt. Efter det blev det naglar som var min stora "skönhetscrusch" och nu är det nog mode som jag gillar mest. Jag älskar kläder, jag älskar att shoppa!
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar