2013-06-28

In the city

Idag har jag och Hampus varit med mamma på hennes jobb. På lunchen åt vi cesarsallad i gallerian. Vi gick också runt i lite affärer, bland annat Hollister och Mathilde men jag köpte ingenting där. Vi åt Frozen Yoghurt i gallerian också, mumsigt! När lunchrasten var slut gick jag runt på stan själv ett tag och hittade ett gulligt vitt linne på Bikbok som kommer vara superfint med shorts och Converse nu i sommar, och med jeans, kofta, boots och en snygg klocka i höst. För 249 spänn blev den min, tack mami! När mamma hade slutat såg vi Oscar Zia sitta inne på en restaurang och äta, jag ville dock inte störa honom när han åt så jag gick inte in och sa hej och fråga om autograf osv, men det var kul att se honom i alla fall! Hoppas att han inte märkte att jag och brorsan gick förbi typ tio gånger och tittade haha.. Vi kom hem för ett tag sen, vi har precis ätit middag och nu ska jag sätta igång att packa och duscha för vi ska ut till landet igen. Puss
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar