2013-05-23

Skolavslutningsoutfit

   Skolavslutningsoutfit

Om du har läst min blogg ett tag kanske du kommer ihåg att jag förut gjorde ett inlägg med skolavslutningsklänningar och ett med skolavslutningsskor? I collaget med klänningar var det den turkosa från H&M jag hade tänkt ha på mig på avslutningen tillsammans med och ett par vita ballerinas, men nu har jag ändrat mig helt. Så jag har tänkt köpa den här klänningen och skorna, men jag kommer nog ha andra smycken än dom i collaget, men i alla fall ett par örhängen och ett armband. När jag gjorde collaget tvekade jag lite över vad som var snyggast, guldiga eller silvriga smycken. Men nu tycker jag att guld passar bäst eftersom att det är en varmare ton än  silver och både klänningen och skorna är ju väldigt ljusa så jag tycker att guldet piggar upp outfiten.
Har ni bestämt vad ni ska ha på er? Berätta gärna vad!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar