2013-05-29

Skogsdag

Hej hej! Idag har jag varit i skogen hela dagen med skolan. Vi vandrade i skogen bland 100000000000000000 myggor ungefär en halv mil.. Jag hatar myggor så sjuuukt mycket, såå jobbiga ju! Vi lagade lunchen själv mitt ute i skogen haha, det blev väl helt okej. Vi skulle också spela upp nån liten teater om allemansrätten, jag spelade fågelunge ;)
Det var verkligen skönt att komma hem sen efter en heldag av friluftliv kan jag säga! Så efter skolan har jag inte gjort så mycket, bakat scones och ätit det till mellis, kollat på teve och ätit middag. Jag är sjukt trött, antagligen för att jag inte har sovit så mycket på sista tiden.. Ska försöka lägga mig ganska tidigt ikväll, imorgon är det matteprov så det är ju en fördel om man är pigg. Nu ska jag ta ett bad och tvätta håret mm. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar