2013-04-24

Sjukdomen har blossat upp igen

Jag kommer så väl ihåg den sommaren när min Bieber-fever startade.. Jag var helt beroende av honom och nu efter konserten känns det som att det har kommit tillbaka sjukt mycket igen! Jag har varit ett jättestort fan under tiden också, men nu har det typ blivit så som det var från början, jag kollar på asmånga klipp på youtube med honom, gråter och pratar om honom i princip hela tiden. Mina kompisar tycker typ att jag är en stalker, hahaa. Jag älskar honom så mycket och jag önskar verkligen att han och jag var vänner. Typ så att jag fick VIP-biljetter till hans konserter, fick komma på hans fester, att han kunde bo hemma hos oss när han var i Sverige, att jag skulle kunna åka och hälsa på honom, att han kunde möta mig vid skolan och gå med mig hem mm. Och nej, jag överdriver inte haha! Man kan ju alltid drömma...
 Här kommer några videoklipp som ni nog känner igen ;)
Dom påminner mig om när jag började tycka om Bieber typ.
Imorgon kommer jag visa en liten present som jag fick av mamma idag. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar