2013-04-29

Our livingroom

Idag tog jag några bilder på vårt vardagsrum för igår köpte mamma lite nya kuddar och ett grönt ljus, härligt med lite vår och sommarkänslor! Det är även bilder på min goda lunch som jag åt framför teven och teet som jag drack ute på baksidan medan jag läste tidning. Det var mysigt att vara ute fast än att det blåste och var lite halvmolnigt, men det blev väl lite kallt efter ett tag...
Jag tycker i alla fall att det blev mysigt i vardagsrummet, älskar ljus inredning, typ när det mesta är vitt men att man bryter av med vissa mörkare möbler och färgglada dekorationer som kuddar, filtar och ljus. Något annat som är bra med att ha mycket vitt i sitt hem är att det matchar allt, på våren och sommaren har man t.ex grönt och rosa och på vintern har man rött och grått.
#hannasinredarskola haha.
Imorgon är det Valborg och då ska jag försöka ta lite Dagens outfit bilder, ska nog ha på mig mina nya vita jeans som jag köpte igår. Ni får se dom imorgon! Puss









 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar