2013-04-22

One day left..

Sååå, imorgon ska jag på Bieberkonserten! Det ska bli så kul! Jag kommer ihåg den sommaren jag fick reda på vem Justin var, jag lyssnade på Baby jätteofta och min familj brukade säga att jag hade Bieber-fever. Ända sedan dess har han varit min största idol och jag älskar honom verkligen. Jag bryr mig inte om vad andra tycker om honom, jag tycker att han dansar jättebra, sjunger underbart, jag älskar hans låtar, han är supersnygg och så bara älskar jag hans Bieber-charm. Jag älskar allt med honom! Och jag kommer ihåg i somras när jag och mamma försökte få biljetter, vi fick inga till den första konserten så då var jag inte så glad.. Men sen när biljetterna till den andra konserten släpptes och vi fick biljetter blev jag typ överlycklig!
Tänk att imorgon står jag där ser honom live! Helt amazing!

 

2 kommentarer:

  1. Hej.
    Jag följer dig som nr.2.
    Följ mig tillbaka. :)

    / ggenta.blogg.se

    SvaraRadera