2013-01-27

Hej igen!

Blev ingen uppdatering här på bloggen igår då jag hade fullt upp heeela dan. Strax efter frukosten igår åkte jag och familjen till Uppsala för att köpa lite saker. Jag skulle bland annat köpa pressent till en av mina närmaste kompisar Linda som fyllde 14 år igår! (Stort grattis igen!) Jag köpte en liten parfym, en jättefin kopp och ett te, tror det var vildkörsbärste eller nåt sånt. När vi sedan kom hem tog jag en dusch och gjorde mig i ordning för att sedan springa hem till Linda, hahah. Sen åkte vi och hämtade Emelie och sedan åkte vi till Hard rock café i Stockholm! Det var jättegod mat! Alla vi tog den minsta hamburgaren (som inte vara så värst liten...) och till efterrätt tog jag en liten chokladglass och Linda och Emelie tog samma fast med jordgubbssmak. Det var verkligen tur att vi inte tog någon förrätt..



Idag gick jag upp strax före tio och åt frukost med familjen. Efter det dammsög jag nedervåningen och sen har jag inte gjort så mycket mer. Sitter bara och tittar på datorn och ska snart börja göra mig i ordning för vi ska åka till min älskade mormor som fyllde 80 år i tisdags!
Vi ska typ köpa en liten grej till, till mormor och även present till min lilla kusin Lina som har fyllt år!

2 kommentarer:

  1. Hej, vad fin blogg du har!
    Jag har skrivit ett inlägg om mina mål för 2013 när det gäller träning och hälsa samt lite tips! Du får gärna kika in och rösta på inlägget (röst-knapp finns i slutet av inlägget) Det skulle betyda massor! Kram på dig :)

    http://naathalieekstrom.blogg.se/2013/january/mitt-mal-2013.html#comment

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemycket! Blir så glad! kikade in på sin blogg, den är jättefin! Kram!

      Radera